Contact Garanție și Asistență Tehnică
Rezolvarea rapidă a problemelor tale este prioritatea noastră. Pentru produse aflate în garanție, îți punem la dispoziție rețeaua de service-uri autorizate a partenerului nostru Einhell România SRL.
Pentru a iniția o cerere de reparație, sau pentru orice alte solicitări de service, te rugăm să contactezi:
Contact
Akkutools.ro (Comenzi) office@akkutools.ro / 0727066637
Service Tehnic Central 021 318 55 44/45
Program : Luni-Vineri 08:00 – 16:00
1. Aplicabilitate și Perioada de Garanție
Akkutools.ro (prin Lumitel Com SRL), în calitate de distribuitor autorizat al produselor Einhell, acordă garanție și servicii post-garanție pe teritoriul național, conform OUG 140/2021 și OG 21/92.
Garanția standard: 24 de luni de la data vânzării, numai pentru produsele care au eticheta originală cu seria și tipul mașinii.
Extensie Garanție: O extensie de 12 luni poate fi obținută după înregistrarea pe website-ul www.einhell.ro.
Garanția Acumulatorilor Power X-Change: 24 de luni de la data vânzării (cu posibilitate de extensie de 12 luni, după înregistrarea pe www.einhell.ro).
Garanția Acumulatorilor din alte game: 6 luni de la data vânzării.
Durata medie de utilizare este de 3 ani, perioadă în care se asigură service-ul necesar și piese de schimb.
Drepturile consumatorului nu sunt afectate de garanția oferită.
2. Procedura de Trimitere la Reparație
Produsele Einhell vor fi trimise prin curier rapid la service-ul autorizat.
Documente Obligatorii:
- Factura/bon fiscal de cumpărare,
- Certificatul de garanție (original) și extensia de garanție (dacă există)
- Cost Transport (Garanție): Plata transportului este suportată de Vanzator pentru produsele aflate în garanție
- .Cost Transport (Ieșire din Garanție) Dacă produsul nu se mai află în garanție sau este scos din garanție, la ridicarea acestuia va trebui achitată și valoarea transportului.
- Adresa de Retur. Produsele reparate vor fi returnate către aceeași adresă de la care au fost trimise la reparat.
3. Soluționarea Garanției și Termene
În cazul lipsei conformității, consumatorului i se garantează aducerea produsului la conformitate prin reparare sau înlocuire, fără costuri, conform OUG 140/2021, Art. 15.
Defectele recunoscute ca fiind acoperite de garanție vor fi remediate prin repararea gratuită.
Termenul de aducere a produsului la conformitate nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care consumatorul a reclamat vânzătorului lipsa conformității.
Dacă solicitarea de garanție este nejustificată și produsul funcționează conform specificațiilor, solicitantul va achita costurile aferente transportului și diagnosticării produsului.
4. Excluderi de la Garanție
Garanția nu acoperă și se pierde în cazul defectelor cauzate de:
Uzura Componentelor Consumabile: (de ex: perii colectoare, discuri de tăiere, curele, cuțite, lanțuri, pinioane, bujii, burghie, dălți, mandrină, cablu de tracțiune, filtre, etc.).
Deteriorare Fizică sau Manipulare: Suprasolicitare, accidentare, influențe naturale (rugină), păstrare în condiții improprii, urme de lovituri, fisuri, contact cu lichide (cu excepția pompelor submersibile).
Utilizare Incorectă/Neautorizată:
Folosirea produsului în afara domeniului de utilizare precizat în instrucțiunile.
Folosirea cu accesorii necorespunzătoare (de ex.: burghie mai mari, discuri defecte/neechilibrate).
Demontarea de către client sau persoane neautorizate, modificări.
Nerespectarea instrucțiunilor de punere în funcțiune și utilizare.
Folosirea produselor din gamele Classic (Home) sau Bavaria în alte scopuri decât uzul gospodăresc (hobby).